Július 13-18. EFOTT élménybeszámoló


"From the first day I saw her I knew she was the one..."

A Szandi egy állat. Úgy ugrál a színpadon, ahogy a Karda Bea és az Ildikó Sisters 50-60 éves tagjai nem. Persze megpróbálták űberelni Szandit, de korukra való tekintettel elnézzük nekik, hogy nem ment. Ráadásul az ostobaság netovábbja, hogy amikor a lelkes (részeg) Karda Bea rajongó, 23 éves srácok "Karda Bea" skandálása helyett, úgy gondolták, hogy a mennyekbe emelik Beát és azt kezdték kiabálni, hogy "NAGYSZÍNPAD, NAGYSZÍNPAD", akkor az ostoba szőkéje nemtetszését fejezte ki, mert nem értette, hogy a srácok azt akarják, hogy ő legyen a nagyszínpadon (Ákos meg mehet a levesbe), sőt azt hitte, hogy le akarják cserélni őt a Nagyszínpadra (én megértem, mert a lebegő tricepsze miatt néha kicsinek is tűnt az a színpad, pláne amikor hárman lebegtettek). Kínos egy nőstény, az szent! Az Ildikó Sistersre nem tudtam magyarázatot találni. Két nő, az egyik nagyobb mint a kisebb, és hát énekelnek. A nevükön gondolkodtam és arra jutottam, hogy az anyjuk talán részeg volt a szüléseknél és teljes véletlenségből,mindkét gyerekének ugyan azt a nevet adta. Azt hiszem, hogy ennek a rejtélynek a megoldása Fogsz Murder ügynökre és a FiX-aktákra vár. Tehát "KEZEKET A MAGASBA!!!!"

"Szerelmes szívek, a párnán díííszek, nem szááámííííít mááááááááás, csak őőőőőőőőő meg ééééééééééén!!!!"

folyt.köv.

1 megjegyzés: